Visitantes en Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu Visitantes en Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

Visitantes en Valencia

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 December 2013 | Spanje, Valencia

Hola amigos,

Weer een nieuw verslag vanuit Spanje.. Wat ga ik Valencia missen als ik weer terug in Nederland ben. Over minder dan 7 weken zit mijn tijd in Valencia er weer op. Het begint nu wel heel dichtbij te komen. Dineke is afgelopen zaterdag helaas naar huis gegaan en langzaam aan gaan er steeds meer mensen uit de groep het, nog steeds zonnige, prachtige Valencia verlaten om terug naar ons koude kikkerlandje te gaan. Ook ik heb mijn ticket terug al geboekt voor 26 januari.

Ik heb heel veel zin om mijn familie en vrienden weer te zien maar van de andere kant heel weinig zin om hier weg te gaan.
Afgelopen week heb ik visite uit Nederland gehad. Tom kwam van dinsdag tot zaterdag een kijkje nemen in Valencia.
Wat een super leuke week was dat!! Heel erg hard gelachen, genoten van het zonnetje op het terras onder het genot van een drankje en een beetje van de stad gezien..
Zo leuk om iemand van m'n vrienden van thuis te kunnen laten zien waar ik zit en wat ik hier zo'n beetje doe!

Tom was nog niet weg en de volgende visitantes waren al gearriveerd in casa Serpis.
Van vrijdag tot maandag kwamen namelijk Joris en Nidia een weekendje langs. Zij studeren in Cordoba en wilde graag Valencia zien. Joris en ik kende elkaar vaag via het zusje van Joris en zo kwamen we in contact via Facebook en nodigde ik ze uit om hier te overnachten.
Ik wist natuurlijk niet zo goed wat ik kon verwachten omdat we elkaar maar een paar keer hadden gesproken, maar dit is echt een heeel leuk weekend geworden!!
Dankzij Nidia (een Mexicaans meisje) heerlijk Mexicaans gegeten, op stap geweest in Mya en het weekend afgesloten in een cafe in Barrio del Carmen in de stad.

Op de planning staat niet veel. Gewoon alles lekker tranquilo. Terrassen (19 graden nog), werken aan opdrachten voor school en stage, uitgaan, winkelen en de kerst komt er natuurlijk bijna aan!
De stad ziet er op dit moment ZO super mooi uit.
Alles is verlicht met kerstlampjes, er staat een huge kerstboom in de stad en de sfeer is zo leuk nu als je door de stad loopt!! Met kerst gaan we met de groep Nederlanders naar de Holland-bar om kerst te vieren.
Nica en ik wilde ook casa Serpis een beetje gezellig maken. We hebben bij de chinees wat slingers en een kerstboompje gekocht en hebben deze versierd met kerstlichtjes en kerstballen. Ik kan niet zeggen dat het een hele mooie boom is geworden maar het idee was leuk.

Nica komt vanavond terug uit Nederland, en jawel, met Nederlands eten. Aangezien het enige wat ik aan Tom had gevraagd oude kaas was, en hij deze is vergeten, maakt Nica het goed door gelijk genoeg oude kaas mee te nemen voor de komende 7 weken. Lekker!!!

Ik geniet nog even verder hier, nu het nog kan..
Hasta luego y buenas noches!






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 10143

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Valencia

Landen bezocht: