FELIZ AÑO NUEVO!! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu FELIZ AÑO NUEVO!! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

FELIZ AÑO NUEVO!!

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

31 December 2013 | Spanje, Valencia

Holaaaaaa!!

Wat een leuke maand was December weer.. Lekker veel gewinkeld, op het terras gezeten en kerst gevierd!

De sfeer in de stad is echt geweldig. Het is op het moment mega druk in de stad omdat het natuurlijk vakantie is. Ik was gister even in de stad en ik hoorde echt alleen maar Nederlanders! Het weer is de laatste dagen echt heel lekker, strakblauwe lucht. De terrasjes zijn dus nog steeds niet van ons af!! Als ik door de stad heen loop krijg ik wel echt het kerstgevoel. Alles is zo mooi versierd en er is een schaatsbaan enz..

We hebben zelf ook kerst gevierd met wat mensen uit de groep. Sommige zijn voor de kerst terug naar Nederland gegaan dus die konden er helaas niet bij zijn.
Kerstavond hebben we gevierd bij Jasper en Kunal thuis. Zij hadden heerlijk voor ons gekookt en daar hebben we dus de hele avond gegeten&gedronken. Daarna zijn we nog op stap gegaan naar Mya. De dag erna, 1ste kerstdag, gingen we uit eten bij La Pappardella, het restaurant waar ik al eerder over heb verteld. Lekker italiaans gegeten al ging het er bij Jan niet zo lekker meer in haha. Na het uiteten zijn we nog naar ons huis gegaan en hebben we hier film gekeken en zijn er een paar blijven slapen.
2e kerstdag hebben wij een kerstdiner voor iedereen gemaakt. We hadden eerder al lootjes getrokken en ik had Nica. Dat was lekker makkelijk want daarmee doe ik eigenlijk alles hier in Valencia. Zo kon ik een lekker lang gedicht schrijven. Het eten was allemaal lekker maar te veel en iedereen had goed z'n best gedaan op de kadootjes en gedichten!
Ik wist dat Jasper mij had en Jasper dacht dat ik hem had. We zijn dus samen gaan winkelen en hebben een kado voor elkaar gekocht. Toen Nica haar kado uitpakte en Jasper er achter kwam dat ik hem toch niet had, snapte hij er even helemaal niks meer van haha.
Ik wilde een gedicht van minstens 5 pagina's ;) Toen ik mijn kado kreeg en daar een heel schrift op zat met het gedicht kwam ik echt even niet meer bij. Verder heb ik ook nog even geskyped met de familie in NL. Leuk om iedereen weer even te zien. Al met al een hele leuke kerst gehad!!!

Het is vandaag alweer 31 december en dat betekent dat het vanavond weer feest is! We gaan met z'n allen bij Jan, Ward en Wouter eten en drinken en 12 klokslagen voor 24:00uur beginnen we met de druiven. Elke klokslag 1 druif en dan heb je geluk voor het hele jaar. Elke druif staat voor 1 maand geluk. Daarna gaan we naar Mya voor een goed feestje.

Januari wordt nog even volop genieten en feesten en leuke dingen doen! 10 Januari hebben we een afscheidsfeest georganiseerd in casa Serpis. Het thema is Where the fuck you from en iedereen moet verkleed komen als een persoon uit een ander land.
11 Januari komt Tom nog een keer op bezoek! Hij kan me niet meer missen dus heeft nog maar een keer een ticket geboekt voor 11 Januari tot 14 Januari.
De dag dat Tom weg gaat komt Sharon aan. Zij blijft tot 18 januari en neemt een extra koffer mee voor mij! Dat is echt top want ik maakte me al zorgen over hoe ik alles mee naar huis ging krijgen. Ik heb echt veel te veel gewinkeld hier.
Heeeel veel zin weer in dat Tom en Sharon komen!!

Mijn laatste maand is al ingegaan! Over minder dan 4 weken ben ik alweer terug in Grave. Gaat echt veel te snel maar kijk er ook wel weer naar uit hoor. Wel lekker om straks weer thuis te zijn en mijn vrienden en vriendinnen weer te zien!
Nou tot snel en FELIZ AÑO NUEVO!! Maak er een knallende avond van vanavond!!

Dikke vette besos,
Robin


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 10150

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Valencia

Landen bezocht: