Xabia - Denia - Calpa - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu Xabia - Denia - Calpa - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

Xabia - Denia - Calpa

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 November 2013 | Spanje, Valencia

Hola!!

Weer een verslag vanuit het, nog steeds een beetje zonnige, Valencia! Vorige week mogen genieten van de laatste stranddagen.. Het weer begint nu toch wel echt een stuk minder te worden helaas!

Vorige week hebben we met 10 man auto's gehuurd en zijn we naar Xabia, Denea en Calpa gereden. Hier zijn hele mooie strandjes te vinden! We zijn naar verschillende plekken gereden waar we een super mooi uitzicht hadden, 's avonds zijn we met z'n allen gaan eten bij een leuk restaurantje en we hebben een super gezellige dag gehad. Marlinda was ook mee, een vriendin uit Nederland die bij mij op bezoek was voor een paar dagen.
We zijn naar een Halloween feest geweest, uit eten, drankjes, dansjes, terrassen, shoppen en we hebben gefietst door de Turia. Dit is de uitgedroogde rivier die rondom de stad loopt. Hier is een park van gemaakt en hier zijn we doorheen gefietst naar Las Artes y Las Ciencias. Dit is de stad van de kunst en wetenschap, hier zie je moderne architectuur en hier willen alle toeristen wel geweest zijn.
Hele gezellige dagen met Marlinda gehad!!

Op woensdag met een groepje bij 100 Montaditos gegeten en gedronken en dit voortgezet in casa Serpis, oftewel ons appartement. Rond een uur of twee nog naar club Rumbo en op donderdag dus helemaal kapot.
Donderdagavond tot zondag kwamen er 3 meiden uit Barcelona op bezoek, waar wij hebben overnacht toen Nica en ik in Barcelona waren.
Vrijdagavond zijn we bij Liridon en Dineke gaan drinken en daarna naar Mya Umbracle gegaan, weeeeer een leuke avond gehad zoals elke avond in Valencia eigenlijk.

Verder hebben we er een nieuwe huisgenoot bij, Tom. Hij is niet officieel onze nieuwe huisgenoot maar hij vind het zo gezellig bij ons dat hij niet meer weg te krijgen is. ;)
Haha wel heel gezellig!! Hij is ook een jongen uit de groep Nederlanders die hier allemaal stage lopen via Luuk Groen.
Stage gaat verder trouwens ook helemaal goed! Alles gaat eigenlijk goed en alles is leuk, niks te klagen haha

Hasta luego & buenas noches!
Robin