Soleado Octubre! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu Soleado Octubre! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

Soleado Octubre!

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

23 Oktober 2013 | Spanje, Valencia

¡Hola chicas y chicos!

Het is alweer 23 oktober en nog steeds temperaturen boven de 30 graden!! Van de terrasjes, la playa, de zonnebrillen en de zomerkleren hebben we gelukkig nog geen afscheid hoeven te nemen dus.

Morgen zitten de eerste 3 maanden er alweer op.. Dit betekent dat ik al op de helft zit van mijn tijd in Valencia! Wat gaat het ongelofelijk snel.. no me gusta. Het is zo'n geweldige stad.. Het liefst zou ik al mijn vrienden en familie hier hebben en dan gewoon nooit meer terug naar Nederland gaan. Maar ik heb nog 3 maanden om volop te genieten hier!

De afgelopen 2 weken heb ik eigenlijk niet zo veel bijzonders gedaan. Op mijn stage liep het allemaal niet zo lekker meer, dus ben ik druk bezig geweest met het regelen van een nieuwe stage en goedkeuring van school om te mogen switchen. Alles gelukkig goed gekomen met behulp van school en Luuk Groen, mijn stagebemiddelaar, en kan beginnen met mijn nieuwe stage zonder dat ik achterstand op school oploop. Heel fijn dus!!

Verder doe ik elke dag zo'n beetje hetzelfde nu. Ik sta op, ga naar stage, geniet van het zonnetje, ga uit eten, op stap, naar de stad, shoppen, terrasjes en soms nog naar het strand als we daar zin in hebben. Maximaal aan het genieten dus....
Afgelopen week hadden we bezoek van Lisa en Anne, het zusje van Nica en een vriendin. We zijn woensdag naar salsa gegaan, vrijdag en zaterdag uit geweest en hebben de verjaardag van Dineke gevierd met een grote groep Nederlanders bij de Hollandse bar en in TB-Club. Super gezellig geweest weer.

Vanavond uit eten en naar club Rumbo! Elke woensdag is hier een Erasmusfeestje. Komen dus heel veel estudiantes en is lekker dichtbij huis, 1 straat verderop! We wonen echt zo ideaal. Dichtbij het strand, dichtbij de stad en dichtbij de Blasco Ibañez (straat naast ons) waar heel veel te doen is. Hier kan je uitgaan, leuke koffiehuisjes, eettentjes en de Botellon wordt hier gehouden. Letterlijk betekent dit 'big bottle'. Botellon is eigenlijk buiten drinken voordat je een club in gaat. De drank in de club is namelijk ontzettend duur. Als een club tot 2 uur gratis entree heeft, gaat iedereen dan ook om 10 voor 2 pas naar binnen om zo lang mogelijk te profiteren van goedkope drank van de supermarkt. Dit doen ze buiten in de Blasco Ibañez en dit noemen ze dus Botellon.

Op de planning staat eigenlijk vrij weinig voor nu. Volgende week komt Marlinda, vriendin van school, en kan ik haar de stad laten zien en misschien dat we zelfs nog naar het strand kunnen :). Heb heeel veel zin in dat ze komt!!
Verder ga ik gewoon lekker door met wat ik elke dag doe want heb het super naar mijn zin!

Hasta pronto!
Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 10156

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Valencia

Landen bezocht: