Eerste dagen in Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Valencia!

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 Augustus 2013 | Spanje, Valencia

Hola!

Mijn eerste reisverslag vanuit het soleado Valencia!
Wat is het hier super leuk en mooi!!

Aangekomen op het vliegveld werd ik opgehaald door Luuk Groen, mijn stagebemiddelaar. Ik stond op het vliegveld om me heen te kijken naar wie Luuk Groen zou kunnen zijn, ik keek naar mannen in leeftijdscategorie 30+. Vervolgens komt er een jongen aanlopen van 20 jaar. Luuk Groen aangenaam. Hij stond op het vliegveld met nog 2 andere meiden, die dus schijnbaar ook bij mij in het vliegtuig hebben gezeten. 1 hiervan is mijn nieuwe huisgenoot, Nica. De ander, Milou, is een vriendin van Nica en komt gezellig 2 weken op vakantie.

Koffers zijn in de auto gepropt, nu tijd om aan te rijden naar het appartement! Heel erg benieuwd waren we..
Het appartement ziet er super uit! Alles is netjes, schoon en mooi. In het appartement stond Saskia ons al op te wachten, onze andere huisgenoot. Zij gaat samen met Nica en mij naar de Spaanse school a.s. maandag maar gaat na een maand weer naar huis. 8 augustus komt er weer een nieuwe huisgenoot bij en als Saskia weg is komt er ook nog 1. Dan zijn we uiteindelijk met z'n 4en.

De eerste avond / La primera noche

Allemaal moe van de voorbereidingen en de vlucht. Dit hield ons niet tegen er een mooie eerste avond van de maken. Moe als dat we waren zijn we de eerste avond uitgegaan tot half 7 's ochtends. Er waren gelijk 3 vrienden van Nica vanuit Allicante naar ons toe gekomen om er samen een leuke avond van te maken! We gingen naar een super leuke Spaanse club aan het strand, Akuarela. Gekke avond die we niet meer vergeten.

Na ongeveer 2 of 3 uur geslapen te hebben, zijn we onze spullen gaan pakken om naar het prachtige brede strand te gaan. De hele dag in de zon gelegen en 's avonds heerlijke tapas gegeten! De prijzen van het eten zijn hier echt ongelofelijk cheap! Zo betaalde we 7 euro voor de tapas inclusief 2 drankjes..

Maandag begin ik met mijn Spaanse cursus. Ik moet 4 uur per dag naar school, van 09:30u tot 13:30u. Ik kom hier met ongeveer 10 mensen in een klas met verschillende nationaliteiten. Het lijkt me super om Spaans te kunnen dus ga echt heel erg mijn best doen op deze school. Mijn huisgenoten, Nica en Saskia, kunnen al best wat Spaans dus daar kan ik ook veel van leren.

Luuk Groen is ook echt super chill. We kunnen hem altijd bellen voor vragen of problemen en hij weet precies waar het leuk is in Valencia en wat we moeten doen dus Luuk is echt super handig!!
We kunnen het allemaal super goed met elkaar vinden en kunnen het wel een half jaar met elkaar volhouden hier, haha.

Ik probeer elke week een berichtje te plaatsen om jullie op de hoogte te houden van mijn tijd in Valencia.

Adiós!






  • 03 Augustus 2013 - 17:55

    Marga Akkers:

    Ha Robin, leuk dat jij een verslag bijhoudt van jouw verblijf in Valencia !! Ik wens je een hele fijne, leuke, gezellige en leerzame tijd toe!!! Via dit blog blijven wij toch een beetje op de hoogte van jou..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1466
Totaal aantal bezoekers 10171

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Valencia

Landen bezocht: