VALENCIA - IBIZA - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu VALENCIA - IBIZA - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Robin Leest - WaarBenJij.nu

VALENCIA - IBIZA

Door: Robin van der Leest

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Augustus 2013 | Spanje, Valencia

Hola guapas y guapos,

Onze nieuwe huisgenoot is zondag aangekomen in Valencia, Lisa. Gezellige meid!
Maandag zijn we met z'n allen gaan eten aan het strand om een beetje kennis te maken en te genieten van de overheerlijke paella.

Dinsdag zijn Saskia en ik met wat meiden (Nederlanders) en jongens (Italianen) van school na de lessen op het terras gaan zitten en hebben we wat geshopt. 's Avonds had Lisa het eten al klaar gemaakt en zijn we daarna vroeg gaan slapen, volgende dag weer naar school, strand en inpakken voor IBIZA!!

Nica en Lia hadden een vakantie geboekt naar Ibiza. Ze vroegen of ik zin had om mee te gaan en daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen :)
3 dagen voor vertrek heb ik een ticket bijgeboekt en we zouden in Ibiza wel kijken of ik nog in het hostel kon slapen.

Donderdagochtend om 6.45 vlogen we naar Ibiza en we kwamen dus lekker vroeg aan daar. Toen we in het hostel kwamen heb ik gelijk gevraagd of er een bed bij geplaatst kon worden en in eerste instantie kon dit niet, want ze hadden geen grotere kamers meer waar een bed in zou passen.
We moesten nog wachten op een ander Duits meisje, vriendin van Lia, want die kwam pas 's middags aan. We waren zo moe dat we in het restaurant van het hostel een paar uur op de bank hebben geslapen.

Toen we wakker werden kwam de man van het hostel zeggen dat ze er toch een bed bij hadden gezet maar dat we de volgende dag een grotere kamer konden krijgen als we dat zouden willen. Fijn, ik had een slaapplek. De kamer die we hadden was prima dus we zijn ook niet meer naar een andere kamer gegaan.

's Middags kwam Marie-lena aan en zijn we gelijk naar een prachtige baai gegaan om te zonnen & zwemmen. 's avonds naar Ibiza-city gegaan maar dit viel wel tegen. Om 1 uur gaat eigenlijk alle muziek uit en moet je dus echt naar een club gaan, buiten de stad, om een leuke avond te hebben. We zijn toen maar naar huis gegaan en zijn gaan slapen.

Vrijdag hebben we uitgeslapen en hebben we ontbeten in het hostel. Daarna naar een super super mooi strand gegaan. Wat was dit ongelofelijk mooi!!! Het water was zo super helder en blauw.. We hebben hier gesnorkeld en er waren echt heel veel mooie vissen te zien. Heel leuk voor een keer maar hoeft van mij niet vaker.. haha als ik zie hoeveel vissen en beesten in het water zitten vind ik het maar eng om in het water te zijn.
We lagen hier op een soort van mega grote rots te zonnen en toen kwam er een meisje aanlopen met een leuke aanbieding. Of we het leuk vonden om naar een boatparty te gaan met gratis drank, jet-ski, BBQ, dj's en 2 avonden gratis entree in grote clubs. We betaalden hier in verhouding helemaal niet veel voor dus dit hebben we gedaan. De entree van clubs is hier namelijk echt ontzettend duur. Je betaald voor een kaartje minimaal 50 euro..

Zaterdag gingen we mee met de boot. Super leuke muziek werd er gedraaid en er werd veel gedanst en gedronken. We waren ongeveer 6 uur op de boot en na ongeveer 3 uur kwamen de jet-ski's eraan. Hiervoor moest je van de boot afspringen en op de jet-ski klimmen. Het van de boot afspringen vond ik al eng, laat staan hoe ik me voelde op de jet-ski. Wat was ik bang en wat vloog ik hoog!!! Ik hield me zo stevig vast aan het zwemvest van de Spanjaard die de jet-ski bestuurde, dat hij moest stoppen om zijn zwemvest goed te doen.
Nooit meer!

We waren rond 22.30u thuis van de boottocht en gingen dus snel allemaal douchen, omkleden en wat drinken om vervolgens door te gaan naar club SPACE. Hele leuke avond gehad hier!

Zondag weer uitgeslapen en naar het strand gegaan en 's avonds naar PRIVILEGE. Woooow wat was dit een topavond met dj Sander van Doorn! Echt een geweldige avond gehad hier. Zo'n grote en mooie club....

Om 04.30u thuis en om 07.00u de wekker want ik moest 's ochtends weer het vliegtuig naar Valencia halen!
Ik kon niet meer op dezelfde vlucht als Nica en Lia dus jaloers als ik was dat zij uit konden slapen, ben ik 's ochtends naar de bus gelopen om naar het vliegveld te gaan. In het vliegtuig zat ik naast een klein Spaans jongetje van ongeveer 12, die mij nog even een uur Spaanse les heeft gegeven. Muchas gracias, was toch nog niet moe! ;)
Aangekomen in Valencia heb ik voor het eerst in Valencia de metro gepakt. In de metro zaten heel veel backpackers dus dat was wel gezellig want dat zijn echt socializers. Daarna de bus naar het appartement en gelijk door naar mijn bed!

Wat was Ibiza geweldig en wat hebben we hard gelachen! Helemaal top!
Morgen weer naar school en de gemiste uren inhalen... Maar met weer een mooi vooruitzicht want vrijdag tot en met zondag gaan we naar Madrid!!

Hasta luego!
Robin


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 10169

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Valencia

Landen bezocht: